مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:502024-01-15اجتماعي

هوای اصفهان سرد می شود


رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: کمینه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 2 تا 3 درجه کاهش خواهد داشت.

- لیلا امینی، رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت موج ناپایدار تا اواسط روز سه شنبه در سطح استان است.

وی افزود: بر این اساس امروز ناپایداری هایی به شکل افزایش ابر، وزش تندباد لحظه ای در مناطق شرقی گاهی همراه با گرد و خاک، در مناطق مستعد غربی بارش پراکنده برف و تندباد لحظه ای و روز سه شنبه تا اواسط روز در مناطق شرقی احتمال بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

امینی ادامه داد: از بعداز ظهر سه شنبه با استقرار جوی پایدار انتظار آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از روز چهارشنبه در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی در برخی ساعات غبار محلی وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 2 تا 3 درجه کاهش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 19 و کمینه فردا صبح صفر درجه و میمه با منفی 6 و خوروبیابانک با 25 درجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان سرد می شود

هوای اصفهان سرد می شود