مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:502024-01-10بين الملل

بلینکن: شکایت آفریقای جنوبی در لاهه بی ثمر است


وزیر خارجه آمریکا با وجود اذعان به اینکه آمار تلفات غیرنظامیان جنگ غزه بسیار بالاست، مدعی شد شکایت آفریقای جنوبی به دادگاه لاهه علیه جنایات رژیم صهیونیستی، - وزیر خارجه آمریکا با وجود اذعان به اینکه آمار تلفات غیرنظامیان جنگ غزه بسیار بالاست، مدعی شد شکایت آفریقای جنوبی به دادگاه لاهه علیه جنایات رژیم صهیونیستی، بی ثمر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با رهبران رژیم صهیونیستی در یک نشست خبری در فلسطین اشغالی مدعی شد شکایت علیه جنایات جنگی تل آویو در دیوان کیفری بین المللی به نتیجه ای نخواهد رسید.

بلینکن گفت که فلسطینیان باید این امکان را داشته باشند تا به محض فراهم شدن شرایط، به خانه های خود بازگردند.

او همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی موافقت کرده تا با ورود جنگ غزه به مرحله ای جدید، یک هیئت ارزیابی از سوی سازمان ملل به غزه اعزام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، وزیر خارجه آمریکا در این نشست خبری در تل آویو گفت: هیئت ارزیابی سازمان ملل تصمیم می گیرد که برای بازگشت امن فلسطینیان آواره به خانه های خود در شمال غزه، چه اقداماتی لازم است.

او گفت که ایالات متحده با هر پیشنهادی مبنی بر مستقر کردن فلسطینیان در مکانی به جز سرزمین خود در غزه، مخالف است و تشکیلات خودگردان فلسطین نیز باید اصلاحات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: شکایت آفریقای جنوبی در لاهه بی ثمر است

بلینکن: شکایت آفریقای جنوبی در لاهه بی ثمر است