مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:402023-12-28اقتصادي

اتمام فاز اول طرح سراسری واکسیناسیون تب برفکی در استان اردبیل


مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح سراسری واکسیناسیون تب برفکی در استان اردبیل، گفت: با اتمام فاز اول این طرح، حدود 2 میلیون رأس دام سنگین و سبک تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی فیضی، صبح امروز در جلسه بررسی اجرای طرح سراسری واکسیناسیون تب برفکی که در اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد٬ اظهار کرد: در اجرای این طرح که به صورت کاملا رایگان و در مدت چهار ماه انجام شد٬ هزینه واکسن توسط سازمان دامپزشکی کشور و هزینه عملیات واکسیناسیون توسط بخش دولتی و خصوصی  دامپزشکی در قالب خرید خدمت تأمین شده و هیچ مبلغی از دامداران اخذ نشد.

وی با انتقاد از عدم همکاری برخی از دامداران و روستاییان منطقه با اکیپ های مایه کوب دامپزشکی افزود: علی رغم رایگان بودن اجرای این طرح٬ متأسفانه شاهد عدم همکاری برخی از دامداران  بودیم که ادامه این روند در عدم تزریق واکسن٬ می تواند منجر به آسیب پذیری جدی جمعیت دامی در برابر این بیماری شود.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از آغاز اجرای فاز دوم طرح سراسری واکسیناسیون تب برفکی از اول دی ماه به مدت 2 ماه در استان خبر داد و گفت: اجرای  فاز دوم طرح در ادامه فاز اول و در راستای تداوم روند کنترلی و پیشگیری از بیماری و به صورت کاملا رایگان انجام می شود؛ امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام فاز اول طرح سراسری واکسیناسیون تب برفکی در استان اردبیل

اتمام فاز اول طرح سراسری واکسیناسیون تب برفکی در استان اردبیل