مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:252023-12-25سياسي

لزوم تعیین نقشه راه برای تسریع اجرای پروژه فاضلاب اهواز


استاندار خوزستان بر تعیین نقشه راه برای تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: نقشه راهی درخصوص زمان پایان کار، میزان اعتبارات مورد نیاز و … تعیین شود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان بر تعیین نقشه راه برای تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: نقشه راهی درخصوص زمان پایان کار، میزان اعتبارات مورد نیاز و … تعیین شود.

علی اکبر حسینی محراب در نشست بررسی پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز و کارون اظهار کرد: مشکلات فاضلاب، آبگرفتگی و آب های سطحی در شهر را باید به گونه ای برطرف کنیم که دیگر مردم با بارش باران شاهد آبگرفتگی در سطح شهر نباشند.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری، رییس جمهور و مجموعه دولت مبنی بر رفع مشکلات فاضلاب در استان اشاره و بیان کرد: خوزستان استانی ویژه است و اکنون شهر برای رفع معضل فاضلاب به کارگاه عظیم تبدیل شده لذا اطلاع رسانی مکرر از فعالیت های صورت گرفته به مردم ضروری است تا از اقدامات انجام شده مطلع باشند.

حسینی محراب با بیان اینکه منشا نارضایتی مردم از سوی روابط عمومی دستگاه ها بررسی شود، عنوان کرد: مردم از عدم ترمیم خطوط فاضلاب، کیفیت ضعیف آسفالت و عملکرد پیمانکار گلایه مندند؛ کار به پیمانکاران قوی سپرده شود زیرا همه مشکلات از این موارد نشات می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین نقشه راه برای تسریع اجرای پروژه فاضلاب اهواز

لزوم تعیین نقشه راه برای تسریع اجرای پروژه فاضلاب اهواز