مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 00:102024-01-16سياسي

تبدیل رقابت به رفاقت با رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخریب نامزدها


استاندار سمنان از کاندیداهای انتخابات پیش رو خواست با رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخریب در مسیری گام بردارند تا رقابتهای انتخاباتی به افزایش رفاقتها بیانجامد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از کاندیداهای انتخابات پیش رو خواست با رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخریب در مسیری گام بردارند تا رقابتهای انتخاباتی به افزایش رفاقتها بیانجامد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه 26 دی ماه 1402 در نشست تبیینی انتخابات با مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان به مردم در سالن جلسات غدیر استانداری گفت: مقام معظم رهبری در سال جاری در چندین دیدار به صورت مفصل در بحث انتخابات ورود و تاکید داشته و کلید واژه های ارزشمندی را بیان نمودند، لذا ما نیز وظیفه داریم تا در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری بکوشیم.

استاندار سمنان گفت: تبیین دستاوردها و اقدامات ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم طی دو سال و نیم گذشته در حوزه های مختلف، در راستای امید آفرینی و آگاهی بخشی در بین مردم و عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت قوی تاثیر گذار است.

وی به خدمات دولت در دولت آیت الله رییسی پرداخت و افزود: در دولت سیزدهم و بواسطه اقدامات مطلوب صورت گرفته، دستاورد های ارزنده ای برای استان سمنان در حوزه های عملکردی، اقتصادی، عمرانی، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل رقابت به رفاقت با رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخریب نامزدها

تبدیل رقابت به رفاقت با رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخریب نامزدها