مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:402023-12-25سياسي

تغییر رویکرد اجرایی نهضت سوادآموزی/ رشد سواد در کشور


رییس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به این که در زادروز نهضت باید یک جهش دوباره در ماموریت ها، راهبردها و راهکارهای نهضت داشته باشیم، افزود: - رییس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به این که در زادروز نهضت باید یک جهش دوباره در ماموریت ها، راهبردها و راهکارهای نهضت داشته باشیم، افزود: یکی از تغییراتی که در آینده نهضت باید اتفاق بیفتد، تغییر رویکرد اجرایی نهضت از تصدی گری به تنظیم گری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عبدی در همایش گرامیداشت هفته سوادآموزی و تجلیل از فعالان حوزه سوادآموزی شهر تهران، اظهارکرد: تشکیل نهضت سواد آموزی توسط امام راحل(ره) حرکتی بود که ریشه در اندیشه متعالی و فهم عمیق وی داشت.

وی با اشاره به این که پیام امام راحل(ره) در تشکیل نهضت سواد آموزی بر مبنای جریان مردمی و تکلیف الهی شکل گرفت، گفت: پیام امام راحل(ره) در همان روزهای اول انقلاب یک جریان بالنده اجتماعی در جهت هم افزایی ملی و رشد اجتماعی ایجاد کرد.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی با تاکید بر این که ما باید بازتعریف جدیدی از سواد داشته باشیم، افزود: نهضت سوادآموزی در برنامه هفتم توسعه، تعریف جدیدی از سواد ارائه می کند و در رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علما، اندیشمندان یک مصوبه در برنامه هفتم توسعه مبنی بر اینکه نهضت باید ادامه مسیرش به توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رویکرد اجرایی نهضت سوادآموزی/ رشد سواد در کشور

تغییر رویکرد اجرایی نهضت سوادآموزی/ رشد سواد در کشور