مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:102024-01-01سياسي

رسیدگی به 122 درخواست در دیدار بی واسطه با مردم بخش بندزرک


فرماندار ویژه شهرستان میناب از رسیدگی به 122 درخواست در دیدار بی واسطه مسئولان دستگاههای اداری شهرستان با مردم بخش بنذرک خبر داد.

- مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، دیدارهای بی واسطه مدیران دستگاههای اداری شهرستان را با مردم حرکتی مثبت برای حل مشکلات بیان کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه های دولت سیزدهم حضور در بین مردم و رسیدگی به مشکلات مردم است.

وی افزود: برنامه دیدار بی واسطه مسئولان محوری ترین برنامه برای حل مشکلات مردمی است که مردم از نزدیک می توانند مشکلات خود و روستا و منطقه خود را با مدیران دستگاههای اداری در میان بگذارند و دیگر نیاز به حضور در ادارات نباشد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: در دیدار بی واسطه مدیران دستگاههای اداری و قضایی شهرستان  با مردم بخش بندزرک به 122 درخواست مردمی رسیدگی و پاسخ داده شد.

سلحشور عنوان کرد: حضور در بین مردم برای حل مشکلات می تواند کمبودها  را کمتر کند و برای تصمیم گیری آنها با مدیران نیاز به طی کردن مسافت ها  جهت حضور برای رفع مشکلات نیست.

وی با بیان اینکه این دیدار بی واسطه در همه مراکز بخشها و شهرهای شهرستان میناب با حضور مدیران انجام می شود، گفت: تصمیم گیری برای حل مشکلات به صورت حضوری بهترین خدمت برای مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 122 درخواست در دیدار بی واسطه با مردم بخش بندزرک

رسیدگی به 122 درخواست در دیدار بی واسطه با مردم بخش بندزرک