مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:302023-12-23اقتصادي

آذربایجان شرقی با 6 بخش در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری حضور پیدا می کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی با شش بخش فعال در حوزه های مختلف، در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری تهران حضور خواهد یافت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی با شش بخش فعال در حوزه های مختلف، در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری تهران حضور خواهد یافت.

محمد کلامی در جلسه هماهنگی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری، افزود: تأکید استاندار آذربایجان شرقی بر حضور مؤثر در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد زنجیره های ارزش و با محوریت پروژه های عمرانی و زیربنایی استان است.

وی ادامه داد: تمام ظرفیت های استان در بخش خصوصی و دولتی تلاش کنند تا به لحاظ محتوایی و ظاهری حضوری قوی در این نمایشگاه داشته و از این فرصت نه تنها برای جذب سرمایه گذار و معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان استفاده شود، بلکه توانمندی ها، زیبایی ها و جاذبه های استان نیز معرفی شوند.

وی به بخش های فعال در این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: 6 غرفه با رویکرد رسته های تعیین شده در زنجیره های ارزش راهبردی استان تشکیل و در نمایشگاه حضور خواهند یافت.

کلامی با تاکید بر حضور پر قدرت و با آمادگی بالا در این رویداد، افزود: غرفه صنایع معدنی استان با اولویت صنابع مس، غرفه صنایع دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی با 6 بخش در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری حضور پیدا می کند

آذربایجان شرقی با 6 بخش در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری حضور پیدا می کند