مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:252024-01-17سياسي

امام رضا(ع) مبدع گفت وگوی ادیان و مذاهب بودند


مناظرات امام رضا(ع) راه هدایت را به سوی پیروان دیگر ادیان و مذاهب می گشاید و توجه بر نوع مناظرات محتوا و شیوه می تواند الگوی بسیار موفقی را پیش روی ما نیز قرار دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: مناظرات امام رضا(ع) راه هدایت را به سوی پیروان دیگر ادیان و مذاهب می گشاید و توجه بر نوع مناظرات محتوا و شیوه می تواند الگوی بسیار موفقی را پیش روی ما نیز قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، امروز 27 دی ماه، در دومین همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفت وگوی ادیان که در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این همایش ها با چنین عناوینی تاثیر بسیار جدی در حوزه های بشری خواهد داشت.

همه ادیان الهی برای هدایت و رشد جامعه انسانی به وجود آمده اند.

مایه رشد جامعه بشری در سایه ادیان توحیدی است وی با بیان اینکه مایه رشد جامعه بشری در سایه ادیان توحیدی است، افزود: گاهی اوقات بدخواهان و دنیاطلبان تلاش کرده اند تا ادیان را از خاصیت بیاندازند.

بنابراین پای را فراتر قرار داده و منشاء اختلافات و نزاع شدند.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: در دهه های اخیر رهبران ادیان مسئله گفت وگوی ادیان را به صورت جدی مطرح و نشست های علمی مختلفی در کشورهای گوناگون تشکیل داده اند، اما امام رضا(ع) به عنوان ولی خدا قرن ها قبل ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام رضا(ع) مبدع گفت وگوی ادیان و مذاهب بودند

امام رضا(ع) مبدع گفت وگوی ادیان و مذاهب بودند