مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:252024-01-01سياسي

احداث بلوار غدیر محرک توسعه و آبادانی در جنوب پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جمعی از اصحاب رسانه های شهری در این برنامه با حضور در بلوار غدیر از مراحل احداث این معبر بازدید کردند و سپس فرهادی در خصوص این پروژه گفت: - تور رسانه ای منطقه با حضور تورج فرهادی شهردار منطقه 19، حجت الاسلام مهدی عبداللهی مدیر اداره موقوفات مروی و اصحاب رسانه صبح امروز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جمعی از اصحاب رسانه های شهری در این برنامه با حضور در بلوار غدیر از مراحل احداث این معبر بازدید کردند و سپس فرهادی در خصوص این پروژه گفت: از آنجایی که کوره های آجرپزی، فضا های بی دفاع شهری و بازار ضایعات فروشان در ناحیه سه چندین سال بلاتکلیف رها و به محل آسیب های اجتماعی تبدیل شده بودند این بلوار با عرض 35 متر در راستای ساماندهی مشاغل در حال احداث است.

او ادامه داد: بلوار غدیر با جداره سازی و اجرای معماری ایرانی و اسلامی، بزرگراه آیت الله سعیدی را به مسافت چهار کیلومتر به بزرگراه آزادگان متصل می کند و محرکی برای توسعه این محدوده و جنوب تهران خواهد شد.

این مسئول درباره ساماندهی گاراژ های تفکیک غیر مجاز بیان کرد: 200 گاراژ تفکیک غیرمجاز زباله از این محدوده برچیده و زباله سوزی در ناحیه 3 نیز رفع شده وشهرکی برای ضایعات فروش ها در فشافویه و حسن آباد پیش بینی شده است که در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بلوار غدیر محرک توسعه و آبادانی در جنوب پایتخت

احداث بلوار غدیر محرک توسعه و آبادانی در جنوب پایتخت