مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:002024-01-03سياسي

آموزش «مدیریت منابع علمی با Endnote،Mundeley،Google scholar»


انجمن علمی مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه ارومیه، دوره آموزش «مدیریت مراجع و منابع علمی باEndnote Mundeley ،Google scholar» را برگزار می کند.

- انجمن علمی مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه ارومیه، دوره آموزش مدیریت مراجع و منابع علمی باEndnote Mundeley ،Google scholar را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره روزهای 14 و 15 دی ماه از ساعت 9 الی 12، با تدریس دکتر سیدمحمد سجادیان ـ مدرس رسمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، به صورت مجازی برگزار می شود.

اهمیت مدیریت مراجع و منابع علمی ، نرم افزارهای مدیریت مراجع ، نصب برنامه های اندوت و مندلی ، قرار دادن منابع در ورد ، استایل های مختلف و ویرایش استایل ، نحوه سازماندهی و تعریف ساختار برای منابع ، آشنایی با محیط برنامه ها و سایت گوگل اسکالر برای مدیریت منابع ، جست وجو در گوگل اسکالر و مندلی و بارگذاری فایل تمام متن افزونه ورد ، ورود منابع به برنامه اندنوت از طرق مختلف فارسی و انگلیسی ، نحوه ایجاد مراجع درون متنی و فهرست منابع ، تبدیل متن به مراجع و مدیریت و تنظیمات کتابخانه در اندنوت از جمله موضوعات و سرفصل های آموزشی این دوره است.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک https://otc.

pnu.

ac.

ir/Course/Detail/571 مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش «مدیریت منابع علمی با Endnote،Mundeley،Google scholar»

آموزش «مدیریت منابع علمی با Endnote،Mundeley،Google scholar»