مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:512024-01-09پزشكي

اعضای بدن «سیدمیثم حسینی» شهید حادثه تروریستی کرمان نیز اهدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، اعضای بدن شهید سیدمیثم حسینی رییس اداره انجمن اولیا مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان یکی از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پس از رضایت خانواده امروز 19 دی ماه، در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) برداشته و اهدا شد.

مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این زمینه اظهار داشت: این شهید بزرگوار که 40 سال سن داشت در حاثه تروریستی از ناحیه جمجمه دچار آسیب وسیع مغزی شده بود و از ابتدای حادثه در آی سی یو بیمارستان پیامبر اعظم(ع) پذیرش و در 16 دی ماه اعلام شد که بیمار دچار هوشیاری سطح 3 شده و پزشک معالج  17 دی ماه وی را کاندیدای اهدای عضو کرد.

پیمان کارنما افزود: پس از اطلاع از قضیه، هماهنگ کننده های دانشگاه بر بالین بیمار حاضر و آزمایش های مربوطه برای تایید صحت ارگان ها انجام و روز گذشته پس از تایید تیم 5 نفره مرگ مغزی، با صحبت با خانواده بیمار رضایت اهدای عضو داده شد.

وی اضافه کرد: علی رغم اینکه ما تلاش داشتیم از قلب وی استفاده شود، با اکویی که انجام شد قلب شرایط اهدا نداشت اما کبد و کلیه ها شرایط برداشت و اهدا را داشتند.

وی ادامه داد: تیم جراح امروز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) حاضر و عملیات انجام شد کلیه های وی در مرکز آموزشی درمانی افضلی پور به بیماران نیازمند دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای بدن «سیدمیثم حسینی» شهید حادثه تروریستی کرمان نیز اهدا شد

اعضای بدن «سیدمیثم حسینی» شهید حادثه تروریستی کرمان نیز اهدا شد