مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 07:412024-01-17سياسي

قطع آب کیفی تمام صنایع تا 1404 در استان یزد


مدیر عامل آب منطقهای یزد با اشاره به صدور اخطارهای لازم به صنایع پرآبخواهی استان در راستای اجرای بند ع تبصره 8 قانون بودجه، اعلام کرد: منابع آب کیفی تمام صنایع استان حداکثر تا پایان شهریورماه سال 1404 از دسترس خارج می شود و باید از آب بازتخصیص استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد مهدی جوادیان زاده، در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بهاباد که در راستای رویداد آبی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: براساس بند ع تبصره 8 قانون بودجه سال 1402 اخطارهای لازم به صنایع پرآبخواه استان که به آب متعارف دسترسی دارند، داده شده است.

وی با بیان این که آب بازتخصیص مورد استفاده صنایع استان باید از دو محل انتقال آب دریا و آب پساب باشد، افزود: در صورت استفاده صنایع از آب بازتخصیص، آب کیفی صنایع از مدار خارج و در اختیار شرب و بهداشت استان قرار می گیرد.

  مدیرعامل آب منطقه ای یزد، گفت: حداکثر تا پایان شهریورماه سال 1404 همه صنایع استان یزد باید از آب بازتخصیص استفاده کنند و چاه ها و منابع آب کیفی آن ها از دسترس خارج می شود.

  جوادیان زاده با بیان این که سالیانه 50 سانتیمتر سطح آب زیرزمینی در شهرستان بهاباد در حال افت است، تصریح کرد: به دلیل برداشت های بی رویه آب، افزایش جمعیت و توسعه بی رویه صنعت،  آبخوان های استان یزد به شدت در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع آب کیفی تمام صنایع تا 1404 در استان یزد

قطع آب کیفی تمام صنایع تا 1404 در استان یزد