مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:502024-01-15اقتصادي

رشد 2 برابری کشت چغندرقند پاییزه در کرمانشاه


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از رشد دو برابری کشت چغندرقند پاییزه در استان طی سال زراعی جاری خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از رشد دو برابری کشت چغندرقند پاییزه در استان طی سال زراعی جاری خبر داد.

علی چاله چاله در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اتمام کشت چغندرقند پاییزه در مزارع استان، گفت: امسال 3587 هکتار از مزارع استان زیرکشت پاییزه چغندرقند رفته است.

وی افزود: پیش بینی می شود در فصل برداشت محصول که خرداد ماه سال آینده خواهد بود، تولید چغندرقند پاییزه در مزارع استان به قریب 240 هزار تن برسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه یادآور شد: پاییز سال گذشته 1800 هکتار چغندرقند پاییزه در مزارع استان کشت شده بود و در نهایت 120 هزار تن محصول در استان تولید شد.

چاله چاله با اشاره به اهتمام مجموعه جهاد کشاورزی استان جهت توسعه کشت چغندرقند پاییزه، گفت: کشت پاییزه چغندرقند در استان از این جهت که امکان استفاده از آب باران را فراهم می کند، گام مهمی در جهت افزایش تولید چغندرقند در استان خواهد بود.

چاله چاله یادآور شد: توسعه کشت پاییزه چغندرقند در استان ضمن اینکه مجموع تولید چغندرقند تولیدی در استان را بالا می برد، با تهیه خوراک مورد نیاز کارخانه های قند در اوایل سال، زمینه فعالیت کارخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 2 برابری کشت چغندرقند پاییزه در کرمانشاه

رشد 2 برابری کشت چغندرقند پاییزه در کرمانشاه