مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:512023-12-27سياسي

زنده یاد کاظمی آشتیانی با پژوهش های درمان ناباروری باعث اعتلای نام ایران شد


رییس سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی با پژوهش های درمان ناباروری باعث اعتلای نام ایران شد، گفت: دکتر کاظمی آشتیانی با تلاش خستگی ناپذیر و روحیه جهادی توانست حرکت چرخ علمی کشور را سرعت بخشیده و باعث اعتلای نام ایران در جهان شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی با پژوهش های درمان ناباروری باعث اعتلای نام ایران شد، گفت: دکتر کاظمی آشتیانی با تلاش خستگی ناپذیر و روحیه جهادی توانست حرکت چرخ علمی کشور را سرعت بخشیده و باعث اعتلای نام ایران در جهان شود.

حمیدرضا مسکنی در گفت وگو با ایسنا در آستانه 14 دی ماه سالروز درگذشت زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی، مؤسس پژوهشگاه رویان در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: زنده یاد کاظمی آشتیانی ایران را در تولید و تکثیر سلول های بنیادی جنینی در جمع کشورهای مطرح دنیا قرار داد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه این پژوهشگر نخبه توانست در درمان ناباروری، تولید و تکثیر و حفظ سلول های بنیادی و همانندسازی حیوانات(کلونینگ) کشور را به نماد پیشرفت در حوزه درمان ناباروری تبدیل کند، افزود: زنده یاد آشتیانی به ما آموخت که با تلاش و رویکرد جهادی می توان کارهای خیلی بزرگ و ماندگار انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده یاد کاظمی آشتیانی با پژوهش های درمان ناباروری باعث اعتلای نام ایران شد

زنده یاد کاظمی آشتیانی با پژوهش های درمان ناباروری باعث اعتلای نام ایران شد