مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:102023-12-29سياسي

بیان مشکلات باشت از زبان امام جمعه شهرستان


این شهرستان مشکلات زیادی دارد که می طلبد مسوولان رسیدگی به مشکلات را در اولویت قراردهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت حجت الاسلام امید گنجه ای در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد اقامه شد اظهار کرد: روز 9 دی طومار فتنه 88 پیچیده شد و دشمنان داخلی و خارجی و سلطنت طلبان و همجنسگرایان طومارشان پیچیده شد.

امام جمعه شهرستان باشت در ادامه گفت: دشمنان به دنبال آن هستند که انتخابات را به تهدیدی علیه نظام تبدیل کنند انتخابات فرصتی است که نظام را بیمه می کند انتخابات اجازه دیکتاتوری و هرج و مرج را در کشور نمی دهد و امام با انقلاب این اسلامیت و جمهوریت را با انتخابات به ما هدیه کرد.

امام جمعه باشت در ادامه اظهارات خود در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه عده ای می گویند انقلاب چه کرد افزود: وقتی در یک منطقه مثل شهرستان باش و گچساران فقط دو سد ملی وجود دارد دلیل بر اقدامات دولت جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه اظهارات خود به مشکلات شهرستان باشت اشاره کرد و خطاب به استاندار گفت باید به کشاورزی باشت توجه بیشتری شود همچنین این شهرستان صنایعی ندارد که باید برای کارخانه بیو اتانول کاری شود و اگر اقدامی صورت گیرد 200 تا 300 نفر در این کارخانه مشغول به کار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان مشکلات باشت از زبان امام جمعه شهرستان

بیان مشکلات باشت از زبان امام جمعه شهرستان