مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:462024-01-08سياسي

گشت ارشاد مدیران در ایستگاه خوزستان؛تعدادی از مدیران کم کار به دادستان معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،بهمن شهریاری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران گفته است اگر مدیری کم کاری کند در قالب گشت ارشاد مسئولان به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

وی افزود: از مردم می خواهیم نسبت به مدیرانی که در تراز انقلاب عمل نمی کنند مطالبه گر باشند برای پیگیری عملکرد این چنین مدیران قانون وجود دارد و ما تا رسیدن به نتیجه آن را پیگیری می کنیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در ادامه توضیح داد: طبق قانون هر دستگاه و مسئولی که ترک فعل کند از طریق دادستانی پیگیری می شود.

در حال حاضر در قالب گشت ارشاد مسئولان، تعدادی از مدیران کم کار به دادستانی معرفی شده اند تا پیگیری های لازم انجام شود.

وعده رییس جمهور چه بود؟ آیت الله سید ابراهیم رییسی در ایام مناظرات ریاست جمهوری گفته بود: برای مدیران، گشت ارشاد خواهیم داشت .

رییسی چند ماه پس از کسب آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری در نشستی از عملی شدن وعده گشت ارشاد مدیران خبر داد و اظهار کرد: گشت ارشاد مدیران زیر نظر بازرسی ریاست جمهوری تشکیل شد و به دستگاه های مختلف سرکشی می شود .

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور نیز در همین رابطه گفته است: میثاق ما با مدیران، حل مشکلات مردم است و ما به هیچ مدیری چک سفید امضاء نداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت ارشاد مدیران در ایستگاه خوزستان؛تعدادی از مدیران کم کار به دادستان معرفی شدند

گشت ارشاد مدیران در ایستگاه خوزستان؛تعدادی از مدیران کم کار به دادستان معرفی شدند