مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:252024-01-08پزشكي

غربالگری سلامت بیش از 2 میلیون نفر در فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در فارس، گفت: از ابتدای پویش ملی سلامت تا کنون، دو میلیون و 100 هزار و 369 نفر از مردم فارس در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز غربالگری شده اند.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در فارس، گفت: از ابتدای پویش ملی سلامت تا کنون، دو میلیون و 100 هزار و 369 نفر از مردم فارس در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز غربالگری شده اند.

سیدوحید حسینی امروز (دوشنبه، 18 دی ماه) با بیان اینکه پویش ملی سلامت تا 30 دی ماه در سراسر کشور ادامه دارد، از استقبال مردم فارس و تلاش مجموعه سلامت استان برای تحقق اهداف مهم این پویش ملی در شناسایی به موقع مبتلایان به فشار خون بالا و دیابت تقدیر کرد و گفت: تاکنون سه شهرستان سپیدان، فیروزآباد و زرقان توانسته اند به پوشش 100 درصدی غربالگری جمعیت هدف خود در این پویش ملی دست یابند.

پوشش غربالگری در 20 شهرستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیش از 70 درصد است.

او با اشاره به محوریت شناسایی مبتلایان به دو بیماری فشار خون بالا و دیابت در پویش ملی سلامت، بخش مهمی از رویکرد این پویش سلامت محور را آگاه سازی جامعه نسبت به اهمیت توجه به سلامت خود، به ویژه در برابر بیماری های غیرواگیر به عنوان مهم ترین ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری سلامت بیش از 2 میلیون نفر در فارس

غربالگری سلامت بیش از 2 میلیون نفر در فارس