مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:052024-01-15سياسي

سنگی که تأمین اجتماعی در چاه کار گیلان انداخت


آیین نامه ای جدید وضع شده در تأمین اجتماعی در تعارض کامل با شعار سال بوده و به معنای واقعی کلمه می توان گفت «کارگران گرفتار و کارفرمایان به چالش کشیده شده اند» و طرفین از هر دری وارد می شوند تا عنوان شغلی خود را اصلاح کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت؛ اصلاح عناوین شغلی یکی از پرشکایت ترین موضوعات این روزها بین کارگر و کارفرما در استان گیلان است که علیرغم داشتن ظاهر حمایتی از کارگر نه آورده ای برای کارگر دارد نه کارفرما.

ماجرا ازاین قرار است که کارگران بر اساس قانون سخت و زیان آور برای اینکه بتوانند مشمول این قانون شوند، باید فرایند چندمرحله ای را در دبیرخانه مشاغل سخت و زیان آور اداره کار طی کنند و پس از صدور رأی و درصورت داشتن اعتراض پرونده به دیوان عدالت اداری ارجاع داده شده و نهایتاً عناوین شغلی که در لیست بیمه کارگران ثبت شده، مشخص می شود.

بی قانونی قانونی تأمین اجتماعی منوچهر تک روستا مدیر کارخانه پینک نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: ما تاکنون در حق کارگر و بیمه و دارایی و… هیچ دینی نداریم و در طول 32 سال فعالیت هیچ کارگری از ما شکایت نکرده است.

این مدیر کارخانه در شهر صنعتی رشت می گوید: تأمین اجتماعی با قانونی که خود وضع کرده و خلاف قانون جاری کشور است، اغلب شرکت های تولیدی را با چالش جدی مواجه کرده و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگی که تأمین اجتماعی در چاه کار گیلان انداخت

سنگی که تأمین اجتماعی در چاه کار گیلان انداخت