مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:552023-12-23سياسي

آمادگی ایران برای اشتراک دستاورد های جغرافیایی نیروهای مسلح با سایر کشورها


جانشین وزیر دفاع در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه ایران ژئو گفت: آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای به اشتراک گذاشتن این دستاورد ها با سایر کشور ها را اعلام می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سومین نمایشگاه بین المللی ایران ژئو صبح امروز (شنبه، دوم دی ماه) با حضور سردار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

سردار فرحی در این مراسم گفت: امروز شاهد تلاش متخصصان ایرانی جهت تبدیل ایده به محصول در حوزه شناخت واقعیت های محیط مان هستیم.

علوم جغرافیایی قدیمی ترین دانش برای شناخت و غلبه بر محیط است و دانشمندان زیادی نگاه ویژه ای به علوم جغرافیایی داشته اند که تأثیراتی شگرفی در ایران و جهان اسلام داشته است.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه امروز علم جغرافیا به عنوان یک علم میان رشته ای بر سایر حوزه های اقتصادی و اجتماعی اثرگذار است و مهم ترین کارکرد جغرافیا حرکت در مسیر توسعه پایدار است، بیان کرد: رقابت های جهان آینده بر محوریت علم و فناوری استوار است و ما با وضعیتی اجتناب ناپذیر مواجه هستیم و وارد عصر ژئوپلیتیک دیتا شده ایم.

وی ادامه داد: رمز توسعه پایدار در جهان امروز در این موضوع علمی نهفته است و ما انتظار داریم که در بستر این رویداد علمی به نتایج کاربردی در همه حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای اشتراک دستاورد های جغرافیایی نیروهای مسلح با سایر کشورها

آمادگی ایران برای اشتراک دستاورد های جغرافیایی نیروهای مسلح با سایر کشورها