مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:262024-01-15اقتصادي

رابطه دلار با قیمت آهن امروز


تأثیر قیمت دلار بر قیمت آهن امروز باید گفت تعیین قیمت پایه محصولات عرضه شده در بورس براساس قیمت دلار نیمایی انجام می شود که از قیمت دلار آزاد ارزان تر است به همین دلیل برخی مواقع اختلاف معناداری در قیمت آهن امروز بازار با قیمت محصولات بورسی مشاهده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت آهن پرایس، تأثیر قیمت دلار بر قیمت آهن امروز باید گفت تعیین قیمت پایه محصولات عرضه شده در بورس براساس قیمت دلار نیمایی انجام می شود که از قیمت دلار آزاد ارزان تر است به همین دلیل برخی مواقع اختلاف معناداری در قیمت آهن امروز بازار با قیمت محصولات بورسی مشاهده می شود.

آهن پرایس: قیمت آهن امروز تحت تأثیر پارامترهای مختلفی دچار نوسان می شود که از جمله آنها می توان به قیمت مواد اولیه، قیمت دلار، میزان عرضه و تقاضا، کمبود انرژی، هزینه حمل و نقل و قیمت جهانی فولاد اشاره کرد.

در رابطه با تأثیر قیمت دلار بر قیمت آهن امروز باید گفت تعیین قیمت پایه محصولات عرضه شده در بورس براساس قیمت دلار نیمایی انجام می شود که از قیمت دلار آزاد ارزان تر است به همین دلیل برخی مواقع اختلاف معناداری در قیمت آهن امروز بازار با قیمت محصولات بورسی مشاهده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه دلار با قیمت آهن امروز

رابطه دلار با قیمت آهن امروز