مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:452024-01-14سياسي

زاکانی: بیش از 50 درصد مردم اجاره نشین هستند


شهردار تهران با بیان اینکه بدمسکنی و بی مسکنی یکی از مشکلات تهران است، گفت: بیش از 50 درصد مردم اجاره نشین هستند و 61 درصد حقوق خود را به اجاره مسکن اختصاص می دهند و با این شرایط چه انتظاری داریم مردم محور توسعه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران یکشنبه 24 دی 1402 جهت ارائه گزارش پویش امید و افتخار در طول بیش از یک سال گذشته به صحن شورای شهر تهران رفت.

شهردار پایتخت در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه امروز صدمین روز تجاوز به غزه مظلوم است، اظهار کرد: این مصیبت بزرگ و همچنین مصیبت بزرگتر یعنی حمایت آمریکا از این اتفاقات و حمله به یمن را محکوم می کنیم.

شهردار تهران ضمن تقدیر از شورا برای فراهم کردن فرصتی برای ارائه لایحه بودجه شیشه ای مبتنی بر برنامه و همچنین ارائه گزارش پویش امید و افتخار، یادآور شد: دو نکته ای که دشمن هدف گذاری کرده و در سال گذشته به دنبال بهره مندی از آن بوده؛ ایجاد اختلال و شرایطی بود که امید و ایمان مردم دستخوش تهاجم قرار بگیرد.

لذا با دقت و برنامه از پیش طراحی شده و سرمایه گذاری صورت گرفته هدف این بود راهی را که در سخت ترین مواجهه با ما در بخش نرم و سخت از پیش نبردند، از طریق ناامید کردن مردم و رهزنی به ایمان مردم و قابلیت انسجام ملی کشور و همچنین تهاجم به بنیه های مردمی دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: بیش از 50 درصد مردم اجاره نشین هستند

زاکانی: بیش از 50 درصد مردم اجاره نشین هستند