مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 07:452024-01-16سياسي

جام معرفت در سیستان و بلوچستان برگزار می شود


معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور آشنایی کارکنان و خانواده های آنها با ابعاد جنگ رسانه ای دشمن و ارتقاء توانمندی آنان در پاسخگویی به شبهات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از زاهدان، سید مهدی حسینی امروز در جسله جهاد تبیین اظهار کرد: یکی از ظرفیت هایی که دشمن بر روی آن سرمایه گذاری قابل تأملی دارد، کارکنان سازمان ها و نهادهای دولتی و خانواده های آنهاست که با شبهه آفرینی وسیاه نمایی از عملکرد نظام جمهوری اسلامی و یأس آفرینی، اهداف خبیثانه خود را پیش گیرند.

وی با بیان اینکه بهره مندی از ابزار هنر و رسانه و استفاده از روش های خلاقانه می تواند خنثی کننده برنامه های دشمنان باشد، افزود: در همین راستا مسابقه جام معرفت از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طراحی و برنامه ریزی شد تا در فضایی مهیج و رقابتی امکان پاسخ به شبهات روز را برای جامعه مخاطب فراهم کند.

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: جام معرفت یک طرح کتابخوانی جمعی است و افراد به صورت تیم با مطالعه منابع تعیین شده به رقابت با تیم های رقیب می پردازند.

حسینی گفت: این مسابقه در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود و جامعه هدف آن کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام معرفت در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

جام معرفت در سیستان و بلوچستان برگزار می شود