مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:402023-12-30سياسي

مردانی: حماسه 9 دی اهمیت روشنگری را ثابت کرد


رییس سازمان بسیج اساتید در مراسم گرامیداشت 9 دی کشور گفت: حماسه 9 دی به ما یادآوری می کند که فتنه ها و فتنه انگیزها به شکل بالفعل یا بالقوه وجود دارند و باید به شکل مستمر علیه آنها روشنگری کرد تا دستشان از صدمه به نظام کوتاه بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در مراسم گرامیداشت 9 دی ماه شهر محمدیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سیدرضی موسوی و همچنین یادی از سردار دلها شهید سلیمانی، گفت: نهم دی به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری از ایام الله انقلاب است.

وی افزود: روزی که مردمِ متقیّد و انقلابیِ ایران دو روز پس از هتک حرمت عزای حسینی در عاشورای سال 88 توسطِ عده ای عُمالِ خودفروخته، به تأسی از سیدالشهدا قیام کردند و حاصلِ طراحی های چند ساله اسراییل و آمریکا و مزدوران داخلی آن ها را نقش بر آب کردند.

این حادثه انصافا از برکات عاشورا و از نصرت ها و امدادهای ائمه اطهار از جمله سیدالشهدا در حق ملت ایران بود.

مردانی با اشاره به اینکه روز نهم دی قطعاً تا همیشه بر تارکِ تاریخِ کشورمان خواهد درخشید، افزود: این روز به ما یادآوری می کند که فتنه ها و فتنه انگیزها به شکل بالفعل یا بالقوه وجود دارند و باید به شکل مستمر علیه آنها روشنگری کرد تا دستشان از صدمه به نظام کوتاه بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردانی: حماسه 9 دی اهمیت روشنگری را ثابت کرد

مردانی: حماسه 9 دی اهمیت روشنگری را ثابت کرد