مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:312024-01-08سياسي

رییس سازمان استخدامی: نظریه نظام انقلابی در تمامی عرصه ها پاسخگو است


رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: نظریه نظام انقلابی در تمامی عرصه ها پاسخگو خواهد بود و بحث مردمی سازی و حضور مردم در آن مشخص است و باید به آن پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، میثم لطیفی رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور امروز (دوشنبه 18 دی ماه) در پیش نشست همایش نظریه نظام انقلابی که به همت اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: باید ببینیم نظریه نظام انقلابی چه مفهومی دارد و چگونه می شود آن را تعریف کرد؛ برای رسیدن به این تعریف دقیق، باید بررسی علمی و پژوهشی انجام دهیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها در این خصوص تأکید کرده اند که منظور ما از نظام انقلابی، یک مجموعه بی نظم نیست و اینکه منظور ما از انقلابی بودن، بی نظم بودن نیست.

لطیفی با بیان اینکه به این نکته باید دقت کرد با صرف داشتن نظریه نظام انقلابی، نمی توان مسائل را حل کرد، تصریح کرد: هم چنین باید افرادی باشند که این نظریه را دقیق شناخته و آن را عملی کنند.

رییس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: نظریه نظام انقلابی در تمامی عرصه ها پاسخگو خواهد بود و بحث مردمی سازی و حضور مردم در آن مشخص است و باید به آن پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان استخدامی: نظریه نظام انقلابی در تمامی عرصه ها پاسخگو است

رییس سازمان استخدامی: نظریه نظام انقلابی در تمامی عرصه ها پاسخگو است