مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:502024-01-18اقتصادي

بیش از 1500 نفر در بخش گردشگری کردستان مشغول به کار می شوند


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از اشتغال یک هزار و 565 نفر با اتمام 127 طرح گردشگری در استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از اشتغال یک هزار و 565 نفر با اتمام 127 طرح گردشگری در استان خبر داد.

آرمان وطن دوست روز پنج شنبه 28 دی ماه در این باره به رسانه های جمعی استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون و به منظور حمایت از سرمایه گذاران و توسعه تأسیسات گردشگری استان، 127 مورد موافقت نامه اصولی برای متقاضیان صادر شده است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان با اشاره به این که حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای بهره برداری از این طرح های گردشگری 176 میلیارد و 671میلیون تومان است، اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها برای یک هزار و 565 نفر شغل ایجاد می شود.

او افزود: موافقت اصولی های مذکور در قالب احداث هتل، مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی، سفره خانه سنتی و اقامتگاه بوم گردی و .

در سطح استان برای سرمایه گذاران صادر شده است.

وطن دوست با بیان اینکه رشد و توسعه زیرساخت های گردشگری عاملی برای رونق اقتصادی و اشتغال زایی در این بخش است، عنوان کرد: امیدواریم با حمایت از طرح ها و پروژه های اجرایی و هم چنین جلب مشارکت همگانی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1500 نفر در بخش گردشگری کردستان مشغول به کار می شوند

بیش از 1500 نفر در بخش گردشگری کردستان مشغول به کار می شوند