مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:452024-01-02سياسي

پنجمین نشست «صد کتاب ماندگار قرن» برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پنجمین نشست از سلسله نشست های «صد کتاب ماندگار قرن» با هدف پاسداشت نگاشته های برتر ایرانیان در یک قرن اخیر، - پنجمین نشست از سلسله نشست های صد کتاب ماندگار قرن با محوریت بررسی کتابِ مسئله حجاب نوشته شهید مرتضی مطهری یکشنبه 17 دی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پنجمین نشست از سلسله نشست های صد کتاب ماندگار قرن با هدف پاسداشت نگاشته های برتر ایرانیان در یک قرن اخیر، و محوریت بررسی کتابِ مسئله حجاب نوشته شهید مرتضی مطهری یکشنبه 17 دی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

تا کنون کتاب های تاریخ پیامبر اسلام ، اثر محمدابراهیم آیتی و نثر طوبی؛ دایره المعارف لغات قرآن کریم اثرعلامه ابوالحسن شعرانی و بیست مقاله قزوینی از مجموعه پژوهش های علامه محمد قزوینی و زندگانی فاطمه زهرا سلام الله علیها نوشته سید جعفر شهیدی در سلسله نشست های معرفی صد کتاب ماندگار قرن معرفی و بررسی شده اند.

پنجمین نشست از سلسله نشست های صد کتاب ماندگارقرن که به بررسی و معرفی صد کتاب مؤثر و مهم تألیفی یک صدسال اخیر اختصاص دارد، روز یکشنبه 17 دی از ساعت 10 در اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین نشست «صد کتاب ماندگار قرن» برگزار می شود

پنجمین نشست «صد کتاب ماندگار قرن» برگزار می شود