مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:152024-01-06بين الملل

دستگیری 2 زن در پرونده خودکشی بازیگر معروف کره ای


پلیس متروپولیتن اینچئون یک مهماندار 29 ساله کافه و یکی از آشنایان 28 ساله «لی سون-کیون» بازیگر سینما و تلویزیون را به اتهام باج گیری به مبلغ 350 میلیون وون (بیش از 266 هزار دلار) به دادسرا احضار کرد.

- پلیس متروپولیتن اینچئون یک مهماندار 29 ساله کافه و یکی از آشنایان 28 ساله لی سون-کیون بازیگر سینما و تلویزیون را به اتهام باج گیری به مبلغ 350 میلیون وون (بیش از 266 هزار دلار) به دادسرا احضار کرد.

پلیس کره جنوبی دو زن را به اتهام باج گیری از بازیگر درگذشته لی سون-کیون تحت پیگرد قانونی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، پلیس متروپولیتن اینچئون یک مهماندار 29 ساله کافه و یکی از آشنایان 28 ساله لی سون-کیون بازیگر سینما و تلویزیون را به اتهام باج گیری به مبلغ 350 میلیون وون (بیش از 266 هزار دلار) به دادسرا احضار کرد.

لی که بیشتر به خاطر بازی در فیلم برنده اسکار اَنگل شناخته می شود، هفته گذشته در حالی که تحقیقات در مورد مصرف غیرقانونی مواد مخدر او در جریان بود، به زندگی خود پایان داد.

این مهماندار متهم است که در ماه سپتامبر 300 میلیون وون از لی کلاهبرداری کرده است و به او گفته است که یک هکر ناشناس سعی داشت رابطه آنها را فاش کند و برای ساکت کردن هکر به پول نیاز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 زن در پرونده خودکشی بازیگر معروف کره ای

دستگیری 2 زن در پرونده خودکشی بازیگر معروف کره ای