مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:302024-01-02سياسي

همایش گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در تاکستان برگزار می شود


دبیر همایش گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان تاکستان گفت: همزمان با هفته مقاومت، همایشی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره «سردار دل ها» در این شهرستان برگزار می شود.

- علیرضا بابا در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: طی دهه های گذشته جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی و ایادی آن ها به این باور رسیده اند که توان مقابله با ایران را ندارند و به همین دلیل به اقدامات کور و مذبوحانه ای از قبیل ترور دست می زنند.

با این وجود، رویش شهدایی همچون سید رضی موسوی ها، نشان دهنده پویایی و استمرار مکتب حاج قاسم سلیمانی می باشد که به حق برگرفته از فرهنگ و مبانی ناب عاشورا است.

وی افزود: حضرت امام(ره) فرمودند: بکشید ما را زنده تر می شویم تعبیر این حرف این است که شهید و شهادت جزو جدانشدنی از اسلام و ایران است.

دبیر همایش گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی در تاکستان ادامه داد: مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دشمن از فرهنگ شهادت و پایداری واهمه دارد و بر همین اساس هر زمان که در بن بست و تنگنا قرار می گیرد دست به اقدامات تروریستی می زند، چراکه این فرهنگ وحدت آفرین است و انسجام ملی را به همراه دارد و مهمترین مولفه قدرت نرم جمهوری اسلامی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در تاکستان برگزار می شود

همایش گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در تاکستان برگزار می شود