مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:152024-01-14سياسي

️فارغ التحصیلان حقوق مازندران توانمند می شوند


مدیر یک گروه حقوقی در مازندران از برگزاری دوره طلایی درس و تست ویژه آزمون مرکز وکلا را در قائم شهر خبر داد و گفت: دروس مدنی، آیین دادرسی مدنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، رجب نعمتی قرا از برگزاری دوره آموزشی ارتقای دانشِ فارغ التحصیلان حقوق، در استان خبر داد و اظهار کرد: دوره طلایی درس و تست ویژه آزمون مرکز وکلا در قائم شهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همیشه دغدغه دبرای فارغ التحصیلان حقوق وجود داشت که در چه زمینه ای مشغول به فعالیت شوند و این مساله موجب شد در راستای به ثمر رسیدن این خواسته تحصیلکردگان حقوق، اقدام به راه اندازی دوره های آموزشی جهت شرکت در آزمون های وکالت، قضاوت و سردفتری کنیم، افزود: در گذشته توانستیم با به کارگیری اساتید مجرب کشوری گام مهمی را در راستای ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان حقوق برداریم.

نعمتی قرا ادامه داد: در این راستا در نظر داریم دوره طلایی درس و تست ویژه آزمون مرکز وکلا را اول بهمن ماه امسال برگزار کنیم.

مدیر گروه حقوقی گام آخر گفت: این دوره 20 روزه بوده و به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

نعمتی قرا یادآور شد: دوره مذکور برای تمام دروس با نکات مهم هر درس همراه با حل تست با حضور اساتید کشوری و برجسته مازندرانی در قائمشهر برگزار می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️فارغ التحصیلان حقوق مازندران توانمند می شوند

️فارغ التحصیلان حقوق مازندران توانمند می شوند