مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:302024-01-09سياسي

جوکار: کشورهای دیگر تقاضای سامانه دفاعی از ما دارند


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با تحریم ها به دنبال آن بود که قدرتمند شدن ما را کُند کند، اما ما همانند دفاع مقدس مستحکم تر شده ایم تا جایی که کشورهایی که تا دیروز هیچ سامانه ای دفاعی به ما نمی فروختند، - رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با تحریم ها به دنبال آن بود که قدرتمند شدن ما را کُند کند، اما ما همانند دفاع مقدس مستحکم تر شده ایم تا جایی که کشورهایی که تا دیروز هیچ سامانه ای دفاعی به ما نمی فروختند، امروز تقاضای سامانه دفاعی از ما دارند و افرادشان را برای آموزش انتقال فناوری به ایران اسلامی می فرستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصالح جوکار در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در نطق میان دستور خود ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در کرمان تاکید کرد: از پاسداران امنیت کشور تشکر می کنم که صدها توطئه تروریستی را پیش از عملیاتی شدن خنثی کردند.

همچنین از وزیر کشور می خواهم که تمام تلاش خود را جهت پاک کردن پسمانده داعشی ها انجام دهد تا مبادا ادامه رفتارهای سخیف این غده های چرکین، خدای نکرده به رشته محکم پیوند مردم و مسئولین آسیب وارد کند.

وی با بیان اینکه دشمن بداند ما در بحران ها غنی شده ایم و وسعت پیدا کرده ایم ، اظهار کرد: در مسیرهای آرام به قدرت نرسیده ایم بلکه مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: کشورهای دیگر تقاضای سامانه دفاعی از ما دارند

جوکار: کشورهای دیگر تقاضای سامانه دفاعی از ما دارند