مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:502024-01-03فرهنگي

عدم پذیرش عکس های آرشیوی در سیزدهمین جشنواره عکس رضوی


بر اساس جلساتی که برای بارورتر شدن این بخش با مسئولان بنیاد امام رضا(ع) داشتیم به این نتیجه رسیدیم که آثار ارسالی امسال باید خلق اثر جدید و تولیدی همین جشنواره باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی فارس،رسول اولیازاده  از عکاسان پیشکسوت کشورمان سیزدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی را دبیری می کند.

وی که در دوره های قبلی این جشنواره نیز حضوری پررنگ داشته دبیری این بخش در سال جاری را از الطاف امام هشتم می داند.

اولیازاده در رابطه با اهداف دبیری اش در بخش عکس جشنواره به فارس گفت: بر اساس جلساتی که برای بارورتر شدن این بخش با مسئولان بنیاد داشتیم به این نتیجه رسیدیم که آثار ارسالی امسال باید خلق اثر جدید و تولیدی همین جشنواره باشند.

وی در توضیح این مطلب ادامه داد: بر این اساس در جشنواره امسال عکس های آرشیوی شرکت داده نمی شوند بلکه باید اثر، تولیدی باشد.

دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی اعکس رضوی از برپایی کارگاه های آموزشی  برای شرکت کنندگان خبر داد و متذکر شد: بر این مبنا به عکاسان راهکارهای تولید عکس با مضامین رضوی آموزش داده می شود که این وجه تمایز جشنواره امسال با دوره های گذشته است.

به گفته اولیازاده، در این زمینه کارگاه هایی با حضور اساتید برجسته برگزار می شود تا این اساتید نقطه نظرات علمی و هنری خود را برای عکاسان تبیین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پذیرش عکس های آرشیوی در سیزدهمین جشنواره عکس رضوی

عدم پذیرش عکس های آرشیوی در سیزدهمین جشنواره عکس رضوی