مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:352023-12-30سياسي

کمک 863 میلیون تومانی زنجانی ها در قرض ماندگار


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بحث تقویت خدمات معوض با بهره گیری از ظرفیت های مردمی از اولویت های کمیته امداد است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بحث تقویت خدمات معوض با بهره گیری از ظرفیت های مردمی از اولویت های کمیته امداد است.

روح اله صالحی دیروز (جمعه 8 دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در قالب طرح قرض ماندگار، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در طرح قرض ماندگار را دارند، سپرده گذاری آنها در حساب صندوق امداد ولایت باقی می ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بحث تقویت خدمات معوض با بهره گیری از ظرفیت های مردمی از اولویت های کمیته امداد است، تصریح کرد: این طرح در قالب طرح قرض ماندگار اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از کمک 863 میلیون تومانی مردم زنجان در قالب قرض ماندگار از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده گذاری آنها در حساب صندوق امداد ولایت باقی می ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

صالحی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض الحسنه، خاطرنشان کرد: مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 863 میلیون تومانی زنجانی ها در قرض ماندگار

کمک 863 میلیون تومانی زنجانی ها در قرض ماندگار