مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:152023-12-26سياسي

رییس جدید مجتمع قضایی و سرپرست دادسرای نظامی جنوب غرب استان تهران معرفی شدند


آیین تکریم و معارفه رییس مجتمع قضایی و سرپرست دادسرای نظامی نیروهای مسلح جنوب غرب استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، آیین تکریم و معارفه رییس مجتمع قضایی و سرپرست دادسرای نظامی نیروهای مسلح جنوب غرب استان تهران با حضور حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، معاونین سازمان قضایی نیروهای مسلح، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، دادستان استان تهران، جمعی از نیروهای قضایی و اداری صبح امروز در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

علی افتخاری رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران در این مراسم اظهار کرد: اهمیت مجتمع غرب بر اساس آمار بالای پرونده ها است که به اندازه سه استان ورودی پرونده دارد و به اندازه چند استان حجم کار وجود دارد.

وی گفت: در دو سال اخیر با اراده و کار جهادی همکاران نزدیک 56 درصد آمار پرونده ها کاهش یافت و با توجه به پیچیدگی پرونده ها در مهار جرایم و کنترل آن این موضوع قابل توجه و ارزشمند است.

    در این مراسم از زحمات ایرج عباسی طی مدت حدود 4 سال خدمت قدردانی و علی قاسمی ده چشمه که پیش از این سرپرست دادسرای نظامی جنوب غرب استان تهران بود، به عنوان رییس جدید مجتمع قضایی نیروهای مسلح جنوب غرب استان تهران معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید مجتمع قضایی و سرپرست دادسرای نظامی جنوب غرب استان تهران معرفی شدند

رییس جدید مجتمع قضایی و سرپرست دادسرای نظامی جنوب غرب استان تهران معرفی شدند