مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:202024-01-06اقتصادي

گازرسانی به 5 هزار و 350 روستا در دولت سیزدهم


معاون وزیر نفت با اشاره به گازرسانی به 5 هزار و 350 روستا در دولت سیزدهم گفت: 90 درصد روستاهای کشور بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید چگینی، معاون وزیر نفت امروز در جریان افتتاح طرح های گازرسانی به 8 روستای استان زنجان، 45 واحد صنعتی و پروژه های نهضت ملی مسکن استان با اشاره به گازرسانی به 5 هزار و 350 روستای کشور از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون اظهار داشت: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته با اتمام طرح های جاری، آمار روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در کشور به بیش از 90 درصد خواهد رسید.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه توسعه صنعت گاز کشور و خدمات رسانی آن در بخش های مختلف و بهره مندی هم وطنان از این نعمت ارزشمند به برکت نظام جمهوری اسلامی و مرهون مجاهدت و ایثار شهدای انقلاب و دفاع مقدس است، گفت: لذا درود و سلام ویژه خود را نثار شهدا و ایثارگران انقلاب و نظام اسلامی می کنم، شهدایی که جان پاک شان را تقدیم کشور کردند تا ما بتوانیم در سایه سار این رشادت و ایثار، خدمت رسانی به مردم را انجام دهیم.

  گازرسانی به 5350 روستا و 43 شهر از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم وی در ادامه در مورد اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه گازرسانی کشور در 2 سال گذشته گفت: روحیه تلاش و پشتکار شخص رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 5 هزار و 350 روستا در دولت سیزدهم

گازرسانی به 5 هزار و 350 روستا در دولت سیزدهم