مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:012024-01-10حوادث

پابند پلیس بر پاهای گروگانگیر در هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش ضربتی و همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی استان یک گروگانگیر شناسایی و دستگیر و فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

وی بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان در بندرعباس مبنی بر اینکه برادرش در تاریخ 20 آذرماه صبح زود از منزل خارج شده و تاکنون بازنگشته، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های اولیه صورت گرفته مشخص شد توسط فرد یا افرادی ربایش صورت گرفته که با تلاش همه جانبه کاراگاهان پلیس آگاهی استان و انجام تحقیقات فنی وتخصصی و بهره گیری از شیوه های پلیسی احدی از عاملین ربایش به هویت امیرمسعود ب شناسایی  و دریک عملیات ضربتی دستگیرشد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی بعمل آمده ضمن اعتراف به آدم ربایی، محل نگهداری فرد ربوده شده را در شهرستان کهنوج اعلام  کرد که مأموران با تشکیل تیمی با اخذ نبابت قضایی به محل اعزام که با تلاش های صورت گرفته، روز گذشته محل گروگان در بیابانهای اطراف شهر کهنوج شناسایی و نامبرده صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پابند پلیس بر پاهای گروگانگیر در هرمزگان

پابند پلیس بر پاهای گروگانگیر در هرمزگان