مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:252024-01-06سياسي

لزوم تبیین و توجه به روز شهدای دانشجو و هویزه


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: روز حماسه هویزه و به ویژه روز شهدای دانشجو باید در تقویم رسمی کشورمان ثبت و یاد این شهدا گرامی داشته شود و برای مردم و خصوصا جوانان ما تبیین شود که حضور نفوذی ها و سرسپردگان اجانب چقدر می تواند به آینده و اقتدار کشورمان .

- ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: روز حماسه هویزه و به ویژه روز شهدای دانشجو باید در تقویم رسمی کشورمان ثبت و یاد این شهدا گرامی داشته شود و برای مردم و خصوصا جوانان ما تبیین شود که حضور نفوذی ها و سرسپردگان اجانب چقدر می تواند به آینده و اقتدار کشورمان آسیب بزند و سبب شادی دشمنان نظام شود.

احمدعلی مقدم در گفت وگو با ایسنا در رابطه با 16 دی روز شهدای دانشجو، اظهار کرد: در عملیات نصر، حماسه آفرینی شهید سید محمد حسین علم الهدی و جمع زیادی از یاران او که دانشجو و پیرو خط امام راحل بودند سبب شد تا این روز به نام روز شهدای دانشجو نام گذاری شود، اما مدت زیادی است که این روز مورد بی مهری مسئولان فرهنگی کشور قرار گرفته است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای هویزه، افزود: رزمندگان ما در عملیات نصر پیروز میدان شدند اما با خیانت بنی صدر و همدستان خائنش سبب محاصره نیروها، قطع کمک ها و امکانات و نهایتا شهادت تعدادی زیادی از دانشجویان و همرزمان شهید علم الهدی شد لذا حماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین و توجه به روز شهدای دانشجو و هویزه

لزوم تبیین و توجه به روز شهدای دانشجو و هویزه