مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:502024-01-10سياسي

روحیه شهادت طلبی برای مردم ایران امنیت به ارمغان آورد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهادت طلبی تنها پادزهر در مقابل مستکبران است، گفت: روحیه ایمان و فداکاری و شهادت طلبی بود که برای مردم ایران و منطقه امنیت ایجاد کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهادت طلبی تنها پادزهر در مقابل مستکبران است، گفت: روحیه ایمان و فداکاری و شهادت طلبی بود که برای مردم ایران و منطقه امنیت ایجاد کرد.

آیت الله سید علیرضا عبادی، امروز چهارشنبه 20 دی در شورای سیاست گذاری کنگره ملی دو هزار شهید استان که با حضور معاونین استاندار برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم کتاب تاریخ نیست بلکه کتاب ذکر است، وقتی خداوند می فرماید فرعون، موسی، قارون، هامان و سامری، این یک مسئله شناختی است یعنی انسان اینگونه می باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فطرت انسان بهترین قوام برای سیر الی الله است اما فرعون، قارون و سامری باطن در کمین است، گفت: باید خیلی حواسمان جمع باشد چون شرط اول بزرگداشت شهدا شناخت این قضیه است یعنی هر یک از عوامل گمراه کننده که در وجود شخص و جامعه رسوخ پیدا کند، سرنوشت را رقم می زند.

وی با اشاره به جنایت اسراییل در غزه و ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل آنان ادامه داد: این ظلم همواره دنیا را تهدید می کند و با همه ادعاهای دموکراسی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه شهادت طلبی برای مردم ایران امنیت به ارمغان آورد

روحیه شهادت طلبی برای مردم ایران امنیت به ارمغان آورد