مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:502024-01-06اقتصادي

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی اصلاندوز آغاز می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با تملک و اخذ سند مالکیت ناحیه صنعتی اصلاندوز، با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال، عملیات اجرایی و آماده سازی این ناحیه صنعتی به زودی آغاز می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با تملک و اخذ سند مالکیت ناحیه صنعتی اصلاندوز، با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال، عملیات اجرایی و آماده سازی این ناحیه صنعتی به زودی آغاز می شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار کرد: ناحیه صنعتی اصلاندوز با مساحت 22 هکتار، تنها ناحیه صنعتی این شهرستان محسوب می شود که با توجه به قرار گیری در منطقه مرزی، آغاز بهره برداری از آن از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

وی افزود: با تصویب احداث ناحیه صنعتی اصلاندوز در شورای برنامه ریزی استان، تلاش ها برای مکان یابی و تملک اراضی مورد نیاز آغاز شد که خوشبختانه با همراهی مسئولان و دستگاه های اجرایی، مکان یابی، تملک و اخذ سند مالکیت این ناحیه صنعتی به سرانجام رسیده است.

علایی ادامه داد: مراحل برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار مربوطه در حال انجام است که با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال، عملیات اجرایی و آماده سازی این ناحیه صنعتی به زودی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی اصلاندوز آغاز می شود

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی اصلاندوز آغاز می شود