مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:152023-12-28بين الملل

هشدار تند ارتش یمن به تحرکات نظامی آمریکا در دریای سرخ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فرماندهان نظامی و امنیتی ارتش یمن روز چهارشنبه طی نشستی در منطقه پنجم نظامی این کشور واقع در شهر ساحلی حدیده در غرب یمن، - نیروهای مسلح یمن طی نشستی با هشدار به تحرکات نظامی آمریکا و شرکایش در دریای سرخ اعلام کرد که در صورت تداوم محاصره مردم غزه، حمله خود را ضد دشمنان تشدید خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فرماندهان نظامی و امنیتی ارتش یمن روز چهارشنبه طی نشستی در منطقه پنجم نظامی این کشور واقع در شهر ساحلی حدیده در غرب یمن، آخرین تحولات منطقه ای را در نشستی فوق العاده رایزنی کردند.

مقامات نظامی حاضر در نشست اظهار داشتند: به آمریکا و شرکای این کشور درباره عواقب نظامی کردن دریای [سرخ]و آسیب رسانی به امنیت دریانوردی در راستای خدمت به رژیم اسراییل هشدار می دهیم.

آمریکا به دنبال تداوم عملیات های نیروی دریایی یمن علیه کشتی های اسراییلی در دریای سرخ، اعلام کرد ائتلافی نظامی برای محافظت از این کشتی های شکل خواهد گرفت و با نیرو های یمنی مقابله خواهد کرد.

فرماندهان یمنی در این نشست همچنین به صراحت اعلام کردند افرادی که در تلاش برای منحرف کردن جمهوری یمن از مواضع ثابت این کشور در قبال ملت مظلوم فلسطین هستند، با نیرو های این کشور مواجه خواهند شد و ارتش یمن جلوی آن ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار تند ارتش یمن به تحرکات نظامی آمریکا در دریای سرخ

هشدار تند ارتش یمن به تحرکات نظامی آمریکا در دریای سرخ