مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:252023-12-30سياسي

9 دی، روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در انقلاب بود


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  9 دی، روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در انقلاب بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  9 دی، روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در انقلاب بود.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، امروز 9 دی در اولین آیین تکریم از ارکان و فعالان مساجد استان که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: روز 9 دی، یوم الله و روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در انقلاب بود و مردم این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

به گفته وی؛ دشمن در این 45 سال هر حمله، فتنه و تلاشی که داشت شکست خورد و مرگ تدریجی او رقم خورد چون مردم از انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در تاریخ نمونه ندارند، افزود: دشمن از مردم ایران عصبانی است چرا که ولایت و دولت انقلابی را حمایت می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دشمن نمی داند امتی که بصیرت دارد از اصل انقلاب دست برنمی دارد، گفت: دشمنان تلاش کردند با اسلام ستیزی و آوردن اسلامی بدلی، نور اسلام را خاموش کنند و ولایت را از مردم بگیرند اما نتوانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی، روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در انقلاب بود

9 دی، روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در انقلاب بود