مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:152024-01-09سياسي

فتح میمک آغازگر پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس شد


عملیات غرورآفرین ضربت ذوالفقار در سال 1359 حماسه ای بزرگ و بی بدیل بود که با مشارکت گسترده ی ایلات و عشایر استان مخصوصا ایل خزل، - ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: عملیات غرورآفرین ضربت ذوالفقار در سال 1359 حماسه ای بزرگ و بی بدیل بود که با مشارکت گسترده ی ایلات و عشایر استان مخصوصا ایل خزل، ارتش، سپاه و بسیج شروع و آغازگر پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس شد.

دکتر حسن بهرام نیا در پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی میمک در عملیات ضربت ذوالفقار، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس تندیس مانا و زیبای رادمردانی است که در طول 8 سال ایستادگی و مقاومت، روایت ایثار و شهادت را به زیباترین شکل ممکن بر افلاک ترسیم کردند.

دفاع مقدس صحنه ی نمایش ایثار و اقتدار مردمانی است که در زیر آتش شدید دشمن مهاجرت نکردند و رادمردانه ایستادند و سلحشورانه از خاک کشور دفاع کردند.

در ادامه این پیام آمده است: نوزدهم دی ماه مصادف با عملیات غرورآفرین ضربت ذوالفقار در سال 1359 است.

حماسه ای بزرگ و بی بدیل که با مشارکت گسترده ی ایلات و عشایر استان مخصوصا ایل خزل، ارتش، سپاه و بسیج شروع و آغازگر پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس شد.

ایلامیان در طول 8 سال جنگ تحمیلی به خوبی نشان دادند که مرزداران غیور و قابل اعتمادی برای کشور بوده اند و در این میان ایلات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح میمک آغازگر پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس شد

فتح میمک آغازگر پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس شد