مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:152023-12-30سياسي

نظام اسلامی و رهبری حکیمانه موجب ثبات ایران است


رییس کتاب خانه آیت الله مرعشی نجفی گفت: نظام جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه امام راحل و حضرت آیت الله خامنه ای، عامل ثبات در ایران است و موجب این همه برکت شده و اگر هم مشکلاتی هست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مرعشی نجفی، امروز در آیین غبارروبی حرم مطهر امامزاده سید علی(ع) از نوادگان حضرت عباس(ع) اظهار کرد: در زمان رضاخان، فعالیت هایی صورت می گرفت تا مردم به امامزادگان توجهی نکنند به طوری که این اقدامات سبب شد بسیاری از بقاع متبرکه امامزادگان واجب التعظیم امروز مشخص نباشد.

وی افزود: قم ازجمله شهرهایی است که شیعیان از همان ابتدا در آن ساکن بوده و خانواده های شیعه در آن حضور پررنگی داشته اند که از آن جمله می توان به اشعریون اشاره کرد.

استاد حوزه علمیه قم بابیان اینکه هیچ شهری به اندازه قم، محدث و راوی نداشته است گفت: بسیاری از کتاب های حدیثی دارای راویان قمی هستند که نشان دهنده امنیت این شهر برای شیعیان است.

وی ادامه داد: به همین دلیل امامزادگانی که می خواستند از سوءقصد حاکمان وقت به دور بمانند، به قم مهاجرت می کردند و در همین شهر سکونت می گزیدند.

مرعشی نجفی با اشاره به تعاریفی که پدرش آیت الله شهاب الدین مرعشی نجفی از امامزاده سید علی(ع) داشته اند گفت: او این امامزاده واجب التعظیم را ابوالف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام اسلامی و رهبری حکیمانه موجب ثبات ایران است

نظام اسلامی و رهبری حکیمانه موجب ثبات ایران است