مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:502023-12-28اقتصادي

جزییات ابلاغ اعتبار خط انتقال آب سد فینسک


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان جزییات ابلاغ اعتبار طرح مهم احداث خط انتقال آب سد فینسک را در استان سمنان تشریح کرد.

- محسن عسکری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 طرح خط انتقال آب از فینسک به شهرهای مرکزی استان سمنان اظهار کرد: بر اساس این مجوز و مکاتبه رسمی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به وزارت نیرو متعاقب ابلاغیه تخصیص آب سد فینسک، مصوبه اجرای طرح خط انتقال آب از فینسک به شهرستان های مرکزی استان سمنان، موضوع کمیسیون ماده 23 قانون الحاق 2 ابلاغ شد.

وی افزود: بر این اساس، تاریخ شروع عملیات اجرایی سال 1403 با برآورد 12 هزار و 830 میلیارد ریال و برای مدت پنج سال لحاظ شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به وقوع خشکسالی های پی درپی در استان سمنان ابراز امیدواری کرد تا با پیگیری تأمین اعتبار به موقع و هم زمان با اجرای سد، عملیات آبرسانی نیز به انجام برسد.

عسکری افزود: از مهم ترین دغدغه های وزارت نیرو، تأمین آب شرب بوده و امید است با اجرای این طرح، بخشی از نیاز آب شرب سمنان، مهدی شهر، سرخه، شهمیرزاد، درجزین و روستاهای متصل به شبکه شرب شهری سمنان بر اساس تخصیص آب ابلاغی در زمان اوج مصرف در ماه های گرم سال تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ابلاغ اعتبار خط انتقال آب سد فینسک

جزییات ابلاغ اعتبار خط انتقال آب سد فینسک