مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:202024-01-08فناوري

آنالیز 90 دقیقه ای آب و پساب با دستگاه ساخت ایران


دستگاه آنالایزر آنلاین مانیتورینگ COD به عنوان یکی از شاخص های مهم اندازه گیری آلاینده ها در نمونه های آب و پساب از سوی فناوران کشور عرضه شده و قادر است در مدت 90 دقیقه نتایج آنالیز آب را به کاربر ارائه دهد.

- دستگاه آنالایزر آنلاین مانیتورینگ COD به عنوان یکی از شاخص های مهم اندازه گیری آلاینده ها در نمونه های آب و پساب از سوی فناوران کشور عرضه شده و قادر است در مدت 90 دقیقه نتایج آنالیز آب را به کاربر ارائه دهد.

محمد جواد کارگر شورکی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، آنالایزر آنلاین مانیتورینگ COD را از دستاوردهای این شرکت دانست و گفت: این دستگاه از آنالیزهای مبتنی بر هضم و اسپکتروفتومتری استفاده می کند و نتایج بسیار سریع، دقیق و قابل اعتمادی را ارائه می دهد و استفاده از آن بسیار آسان است.

وی COD یا مصرف اکسیژن شیمیایی را یک شاخص مهم برای اندازه گیری میزان آلاینده های آلی و شیمیایی در پساب ها دانست و اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده زیست محیطی ناشی از آب و پساب ، افزایش قابل توجه میزان اکسیژن مورد نیاز شیمیایی (COD) است و اندازه گیری مقدار آن می تواند به درک بهتری از آلودگی آب ها و محیط زیست کمک کند.

مصرف اکسیژن شیمیایی (COD)، نمایانگر مقدار اکسیژن مورد نیاز برای تجزیه و تفسیر آلاینده های شیمیایی و مواد آلی موجود در پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنالیز 90 دقیقه ای آب و پساب با دستگاه ساخت ایران

آنالیز 90 دقیقه ای آب و پساب با دستگاه ساخت ایران