مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:012024-01-20اقتصادي

وعده ساخت کارخانه سیمان اندیمشک 19 ساله شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اندیمشک، ساخت کارخانه سیمان اندیمشک در ابتدای سال 1383 در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک با اختصاص اعتبار 800 میلیارد ریال با هدف اشتغال زایی تصویب شد و از ابتدای سال 1384 عملیات اجرایی آن با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شد و قرار بود در مدت زمان چهار سال به بهره برداری برسد تا زمینه اشتغال جوانان بیکار شهرستان اندیمشک را فراهم کند.

در سال 1384 پروژه کارخانه سیمان در همان ابتدای آغاز ساخت با مشکلات و موانع بسیاری روبه رو شد که منجر به غیر فعال شدن این پروژه شد.

اکنون کارخانه سیمان اندیمشک در حالی 19 سالگی را به پایان می رساند که مسؤولین این شهرستان هر سال طی مصاحبه های مختلف وعده بهره برداری این کارخانه را در سال آینده به مردم نوید داده اند اما هیچ گاه این وعده ها رنگ واقعیت به خود نگرفت و تنها محصول آن بی اعتمادی و ناامیدی جوانان بیکار این شهر از مسؤولین شهرستان بود.

برخی از شهروندان اندیمشکی در خصوص پروژه کارخانه سیمان می گویند: ما از سال 84 که کلنگ کارخانه سیمان به زمین زده شد چشم انتظاریم که آن جا مشغول به کار شویم اکنون با گذشت 19 سال فرزندان مان به این کارخانه امید دارند و در جست وجوی کار هستند چرا مسؤولان وعده های تکراری و کارهای نمایشی را به پایان نمی رسانند؟ قالیباف هم آمد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ساخت کارخانه سیمان اندیمشک 19 ساله شد

وعده ساخت کارخانه سیمان اندیمشک 19 ساله شد