مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 20:062024-01-13اقتصادي

تحویل 200 خانه ویلایی تا پایان امسال به متقاضیان یزدی


مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از تحویل بیش از 200 واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تا پایان سال در یزد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، احسان خواجه رضایی عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران استان با اشاره به این که خانه های ویلایی یزد بصورت سه خوابه در مجموعه ی 377 هکتاری در دست ساخت است اظهار کرد: مساحت هر واحد بین 190 تا 220 متر مربع است.

وی افزود: در شهرک پردیس زندگی یک یزد در اراضی موسوم به 377 هکتاری، از مجموع چهار فاز این شهرک، فاز یک قریب به 596 واحد عملیات اجرایی آن انجام و در فاز دوم نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده، ضمن اینکه عملیات آماده سازی دو فاز دیگر نیز پیشرفت قابل ملاحضه ای داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد تصریح کرد: 50 هکتار اول مربوط به اراضی جوانی جمعیت است که خوشبختانه کار آماده سازی و مراحل واگذاری زمین به متقاضیان صورت گرفته است که بزودی تحویل این خانواده ها خواهد شد.

خواجه رضایی هم به شهرک پردیس زندگی یک یزد اشاره کرد و گفت: ما در این شهرک برای هر یک محله، یک مرکز محله ای مطابق با الگوی بافت قدیم شهر یزد طراحی کردیم که هم فضای مذهبی، فضای سبز، مراکز خدماتی مثل مدرسه و .

را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 200 خانه ویلایی تا پایان امسال به متقاضیان یزدی

تحویل 200 خانه ویلایی تا پایان امسال به متقاضیان یزدی