مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 01:252024-01-01سياسي

توضیحات 3 استاندار درباره جلسه با رییس جمهور و اقدامات انتخاباتی


استانداران خراسان شمالی، مازندران و فارس درباره جلسه با رییس دولت و اعضای کابینه سیزدهم و همچنین اقدامات خود برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری توضیحاتی ارائه کردند.

- استانداران خراسان شمالی، مازندران و فارس درباره جلسه با رییس دولت و اعضای کابینه سیزدهم و همچنین اقدامات خود برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین نژاد- استاندار خراسان شمالی، سید محمود حسینی پور- استاندار مازندران و محمد هادی ایمانیه - استاندار فارس شامگاه دوشنبه (11 دی 1402) پس از حضور در نشست مشترک هیئت دولت سیزدهم و استانداران، در برنامه گفت وگوی ویژه خبری با موضوع اقدامات استانداران برای برگزاری انتخابات رقابتی حاضر شدند.

محمدرضا حسین نژاد- استاندار خراسان شمالی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید در استان خراسان شمالی در مدت باقی مانده تا انتخابات برای حضور پرشور احزاب، جریان های سیاسی و عموم مردم فضا فراهم است؟ اظهار کرد: در استان خراسان شمالی با داشتن 10 شهرستان فضا طوری است که از ابتدا سعی شده با اعضا و گروه های مختلف نشست هایی داشته باشیم و فصل مشترک صحبت های ما این باشد که به هر حال با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های رای این زمینه به وجود بیاید که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات 3 استاندار درباره جلسه با رییس جمهور و اقدامات انتخاباتی

توضیحات 3 استاندار درباره جلسه با رییس جمهور و اقدامات انتخاباتی