مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:202023-12-31سياسي

گفتمان انقلاب اسلامی میلیون ها انسان بصیر تربیت کرده است


رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: گفتمان انقلاب اسلامی میلیون ها انسان بصیر در سراسر جهان تربیت نمونه است و ملت ایران در این سال ها اسوه بصیرت در جهان هستند چراکه جلوه های زیبای خداشناسی را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی به منصه ظهور رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی شب گذشته در محفل معارفی حرم مطهر حضرت معصومه(س) که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: 9 دی ماه روز خروش ملت و تجلی بصیرت ایرانیان است و در روز 9 دی ملت ایران بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به موضوع بصیرت از نگاه قرآن و ابعاد مهم بصیرت، عنوان کرد: انسان بصیر نگاهی عمیق و همه جانبه به تمام ابعاد مسائل دارد و اگر کسی باخدا باشد حتی ممکن است به او ضرباتی وارد شود و درون چاه بیفتد، اما سرانجام با صبر بر سختی ها، قله عظمت نصیبش خواهد شد؛ چراکه هرکس باخدا باشد، خدا با اوست.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت به شاخص های مهم بصیرت اشاره کرد و خداشناسی را نخستین شاخص انسان بصیر توصیف نمود و ابراز داشت: انسان بصیر همچون حضرت یوسف(ع) خدا را می شناسد و به قدرت خدا باور دارد و به خاطر لذت های زودگذر دنیا تن به ذلت گناه نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان انقلاب اسلامی میلیون ها انسان بصیر تربیت کرده است

گفتمان انقلاب اسلامی میلیون ها انسان بصیر تربیت کرده است