مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:402023-12-31بين الملل

اذغان صهیونیست ها به شمار بالای مجروحان در جنگ


رسانه ها و مسئولان صهیونیست اذعان کردند که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون تنها در یک بیمارستان 3500 زخمی بستری شدند.

- رسانه ها و مسئولان صهیونیست اذعان کردند که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون تنها در یک بیمارستان 3500 زخمی بستری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های صهیونیستی گزارش کردند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون بیمارستان های این رژیم تعداد بی سابقه ای زخمی را درمان کرده و در سایه تداوم جنگ در غزه این آمار همچنان درحال افزایش است.

حیزی لیوی مدیرکل بیمارستان اسراییلی برزیلای در گفت وگو با روزنامه معاریو اعلام کرد این بیمارستان از هفتم اکتبر تا کنون بیش از 3500 صهیونیست را درمان کرد و این تعداد زخمی بی سابقه است.

وی تاکید کرد که کادر پزشکی رژیم صهیونیستی هفتم تا نهم اکتبر را سخت ترین رویداد توصیف خواهد کرد زیرا در این 2 روز بیش از 400 زخمی به بیمارستان مراجعه کردند.

مدیرکل بیمارستان برزسلای در ادامه گفت که هفتم اکتبر روز سختی بود و در کم تر از یک روز بیش از 370 زخمی به این بیمارستان مراجعه کردند و در سایه تداوم جنگ که تقریبا سه ماه از آن گذشته است تا امروز نیز افراد زخمی به بیمارستان انتقال داده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذغان صهیونیست ها به شمار بالای مجروحان در جنگ

اذغان صهیونیست ها به شمار بالای مجروحان در جنگ